tre saker...

Tre saker jag inte förstår mig på: hon, min data, Ann-Britt
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: datan, block, pennor
Tre saker jag gör just nu: pratar med Sara i tfn, skriver den här listan, kollar på när mammi läser posten.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: vinna SM, flyga till hawaii, plugga på strömsholm
Tre saker jag kan: skratta, prata och pyssla med Figge
Tre saker jag inte kan: cykla på ett hjul, vicka på öronen, vara tyst ^^
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Kim Fransson, Janet Leon, Leona Lewis
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Rida, vicka på öronen, förstå mig på människor.
Tre favoriträtter: Mc, Pizza och rostbiff med potatisgratäng , mumma !

enjoy !<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, Ann-Britt, fyfan vad bra :D:D

2009-02-18 @ 19:22:40
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0