Torsdag

shulelu babes ^^

skolan förut, men jag gick hem efter maten, mådde illa och så, men det är bättre nu som tur är =)
sv; ordkunskap och förhör,, jobba riktigt bra faktiskt
ma; jobba med Madde, procent och vi jobba skit bra :D

ja dom två lektionerna hade vi, tjoho va mycket xD nu kommer snart min super snälla syster och skjutsar mig till stalle :D puss på henne <3 och jag kom på att jag glömt ett möte i stalle igår, oups men jag hade liiiiiiiite annat för mig om vi säger så, idag ska han få gå hårt, fundera på om jag tar bommar idag i stället =) han behöver gå hårt nu ett tag tills tävlingarna drar igång :) lägger in en bild på moster favvo :)



Kram :)<3




Mosters favvo <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är han söt, vår lille kille..... :0)

Världens Bästa Syster

2009-02-15 @ 18:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0