Tisdag

Hejhej :)

ytterliggare en dag är avklarad, och jag masade mig väl till skolan med sömnmätaren på minus 0,00, tralala va jag har vart trött idag, så en välbehövlig macka och ett glas cola får hålla mig sällskap tills jag ska ta mitt fordon och dra iväg till Figge pigge bus :) fast innan det ska jag till Madde och hämta photoshop ^^ eftersom mitt har krashat, bra frida =D igår när jag hade bloggat klart drog jag och mammi till maxi i k-hamn och köpte alla hjärtans dag presenter, fast om någon av dom jag köpte till läser det här så blir det ju inte så bra så jag säger inte vad jag köpte, men det blev bra grejer och jag är nöjd med mina fynd, sen köpte jag en hårinpackning,och ansiktsvatten. För på torsdag v,8 drar vi antagligen tll Ullared :D YIPPIE ! massa saker som jag behöver ha nu, men innan det måste jag rensa min garderob så jag kan köpa lite nya kläder, nya kläer gillar vi, men nej, nu ska jag kolla lite mejl och sånt, om jag inet får tid att skriva mer så skriver jag upp morgondagens att göra:

*plugga
* tandläkaren 10.30
*dammsuga nedervåningen
*stallet
*ta en sväng till faster om hon inte jobbar
*baka kladdkaka tills mamma och syster kommer hem

love yaa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0