Tisdag kväll

Tralaala =D

nu börjar klockan närma sig åtta och jag ska strax kila upp och duscha, funderar på en inpackning idag, jag är lite nere och känner mig inte på topp. Men efter duschen ska jag krypa ner med en topblerone och kolla andra anevyn, åh jag älskar det programmet =)<3 så ska jag ladda upp för i morgon då rels nr 2 kommer komma in i min mun och räls nr 1 kommer lagas. Fast det är ju jag som inte kommer skämmas sen när vi ska ta skolkort x-D Nu vill ni säkert veta hur det gick när jag tränade för Lina, jo då det började att jag bara hade mockat och så när Lina och Linda kom och sa att dom hade stängt stallet pga hudinfektion. Som för övrigt kunde drabba människor. Menmen sen ringde vi runt lite till barn och sa att lektionerna var inställda. Men våran lektion skulle bli av :D YIPPIE! så jag fixa till skrutten och så red jag fram en stund, han kändes inte alls sådär bra som han brukar vara men jag kanske var stressad, sånt är han expert på att märka. Men när vi väl hade kommit igång så rulla det på ganska bra, men han var skitstel i båda varven så vi körde mycket lösgjörande arbete och många bra övningar som jag ska köra själv också. Nu har man ju all tid i världen att rida eftersom ridskolan inte har några lektioner, så det är ju en fördel. Så när vi efter en timmes effektivt arbete fick Figaro och jag äntligen pusta ut, så i en lång stund stog vi lutade mot varandra och bara myste, jag älskar min ponny <3 sen fixa jag i ordning och duschade honom så kom mammi och hämtade mig. Nu har vi precis ätit potatisgratäng och rostbiff, me like very much =D

VI ÄR PÅ GÅNG <3


see ya !




Du & jag, genom allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0