Tisdag, kväll

Gó kväll allesammans =)

Hoppas eran tisdag har varit trevlig, det har min :)

Jag vaknade runt 8, det är tidigt men det är skönt att få sova tills man är pigg. Så gick jag upp och gjorde en ordentlig frukost med macka, ost, och yoghurt. Mumma ! Så satte jag på mig kläder, mysisar och mysis tröja ^^ sen vid tio ringde min syster, och frågade om inte jag kunde hänka med till Lek och Bus landet i örebro. Jovisst svara jag, det var väldigt längesen jag va där. Så vi brumma in mot öre-broen och gick in och lekte. Vi hade det mysit med både godis, mat och massa lek. rasmus kuta runt där som en iller och jag va tvungen att kuta efter. Jag va nog tröttast ! Puuh ! Sen vid cirkus gurka halv tre åkte vi hemmåt mot karls skogar =) Snabbt som attan in och byta om och åka till stallet. Tack för skjutsen syster ! <3 Så fixa jag mat och börja mocka, sen kom Angie <3<3<3 jag saknade henne enormt igår =) Så vi pratade lite om livet xD Och sådär. Och helt plötsligt kom jag ju på att jagskulle rida. Hahha ! Så snabbt ut och fixa smurf och börja rida fram. Framridningen gickså förbannat dåligt ! Ush ! Jag ska inte säga att lektionen gick bra, för den var okej. Men inte bättre. Kort sagt så är jag okej nöjd, men kunde vara mycket bättre. Så skjutsa vi hem Angie och jag käka mat. Lövbit och pommes. Mumma ! Duschen har fått sig ett besök också och en inpackning hann jag med. Så nu luktar jag som en blomma :) I morron ska jag gå runt högis med Angie och hoppa. Puss på Angelica, Figge, och syster <3  Just ja det är ju andra avenyn idag ! x-D Åh det börjar om 28 min. Jag längtar !

Kramaaaaaaaaaaaaaaaaaar ♥



Alma <3


Rasstuss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0