Tisdag

Tjoooosan i troooosan x-D
 hoppas eran morron har varit bra :)

Idag har jag inga direkt stora planer förutom att jag ska rda för Lina i eftermidda/kväll. Jag har inte så mycket att skriva förutom att o går när vi kom hem från bowlingen satt jag här en stund sen när mamma kom hem åkte vi till syster :)<3 sen åkte vi hem och nu har jg skickat TRE sms till syster och undrat om hon är hemma och om hon har några planer, vet ni vad hon har svarat ? INGENTING, jag har inte fått ett svar. Måste nog ringa till dom.

Dagens att göra:
* få tag på syster
*rida för Lina (17.20)
* baka muffins
*dammsuga övervånignen
*städa mitt rum

kyss <3


bild från nyår 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0