Syster

I går när jag var ute och gick, lyste en stjärna klarare än alla andra, det var du, du är det starkaste jag vet <3

Om du var en tår i mitt öga, skulel jag aldrig gråta. Då skulle jag ju förlora dig <3

Om en droppe vatten var en kram, skulle jag ge dig havet.
Om ett moln var en puss, skulle jag ge dig himlen.
Och om kärlek var värme, skulle jag ge dig solen.

det finns ingen jag har så roligt med som med dig, du finns där när jag vill prata och ag finns där för dig. Allt kan inte gå bra, det måste gå dåligt för att veta när det går bra. Du är det mest betydelsefulla i mitt liv och jag vill att du ska veta att jag älskar dig, typ till månen och tillbaka. Jag älskar min storasyster mer än allt annat <3









Kommentarer
Postat av: Syster

Åh min älskade syster. Du betyder allt för mig. Tack för de fina orden. Älskar dig lika mycket!!

Du är bäst!

2009-02-17 @ 17:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0