Onsdag

Truddelu !

Hoppas ni får en bra dag allihop, själv ska jag snart bege mig mot örebro och tandläkaren. Nej det finns roligare saker att göra, som att till exempel vara med på ute dagen som min klass är på. Men jag behövde en ledig dag idag, jag fick sova ut ordentligt så nu kanske mitt näsblödande minskar lite. När jag kommer hem tänkte jag rensa min garderob, eftersom vi åker till ullared torsdag, fredag på lovet så är det ju kul att förnya garderoben eftersom jag inte gjort det på väldigt länge. Och det är mycket som ligger och skräpar kan jag lova er. Sen tänkte jag också baka kladdkaka och bjuda hit min älskade syster (www.sus81.blogg.se)  från degerfors :)<3 och dammsuga hela huset är också vad som står på min att göra lista. Och nån gång där i mellan ska jag till smurf också. Det kan faktiskt bli hur sent som helst för stallet är ju stängt och inga ungar är där =) Men idag tänkte jag faktiskt bära fram lite bommar och ha markarbete, fast jag tror att han är rejält trött efter igår, och han brukar inte bli svettig utan varm och lat så bakbenen är typ 8 takter efter, men igår ! HERREGUD han va dyng sur överallt så en välförtjänt dusch blev det. Mysmys ! Och så va jag i skol biblioteket igår och lånade sista delen i Annika Thors böcker om en ö i havet, fast den här hette nog på djupt hav tror jag. Jag älskar dom böckerna, så när jag läst ut den här som jag troligtvis kommer göra när jag kommer hem så ska jagskicka efter serien från cdon. Så nu har jag något att se fram emot. Sen kom jag på att jag måste hinna med lite engelska och svenska också innan jag kryper i säng. Så jag har ju att stå i som ni ser. Skriver nog några rader i kväll och berättar hur allt har gått :)

Kram Frida :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0