Onsdag kväll

Hejhej !

hoppas eran onsdag har varit bra, min har varit bra men kunde ha varit bättre. Nämner dock inget mer om detta. Jag har så dåligt samvete för att jag inte hann till stalle idag. Men jag hann verkligen inte, det kom liite saker i mellan, så i morgon ska jag vara där extraaa länge. Och rida massor ^^ nej jag ska ha hårdträning med fisen i morron. Tandläkaren tog bort rälsen där nere och satt dit en lite tjockare. Fast jag känner inget av den. Som tur är ! I morgon är det skola igen, jag känner mig faktiskt sådär nu, men inte pga attjag börjar bli sjuk utan jaa nänmer som sakt inget här.  Jo just ja efter tandis kom syster yster och hämtade mig, så där har jag varit fram till cirkus gurka 17, trevligt trevligt. Vi har bla varit ute och åkt pulka med Rasstuss :) och vi har ätit super god kaka, sen har vi bara umgåtts. Det är inte så ofta vi gör det nu för tiden. Men det tycker jag att vi ska ändra på, eller vad säger du Syrran ? i vilket fall som helst så är hon ute på ljusparty så jag och mamms är barnvakt, så det blev inte så mycket gjort idag men kanske i helgen (A) aja gonatt och ha en bra kväll =)<3

Puss och kram :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0