Onsdag kväll

Hejhej =)<3

Jag hoppas att ni har haft en mysig dag =D

På eftermiddan nu har jag bla, haft farmor och farfar på besök, dom kom med en tidning och godis för att jag har namnsdag idag :)<3 verkligen snällt av dom. sen har jag bara slappat, va hos Gerda och hämta Leilas " a piece of cake" som jag läser just nu. Mums vad gott det såg ut ^^ Måste tänka på figuren x-D Inom kort kommer ni se mitt nya tema på bloggen, lite somrigare tycker jag. Även fast det är tråkig vinter men..=) Och i morron åker vi till Ullared =D=D=D Yippie ! Det blir jag, Syster S, Rasstuss och mammi och pappi <3 tjoho vad jag längtar. Det kommer komma massor med bilder kan jag lova er ^^ det här va ett ganska meninglöst inlägg, men nu ska jag skriva om ett intressant ämne i ett nytt inlägg.


Kyss och EN STOOOOOOOOOOOOOR KRAM ! <3


Angelica och Figaro är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0