Onsdag

Hej alla !

Hoppas ni har haft en fin onsdag än så länge.

Jag vakna vid kvart-tjugo över åtta och gick upp, klädde på mig och käka en ordentlig frukost. Så gick jag och mötte Angelica på konsum och vi köpte e varsinn chokladkaka x-D Så gick vi runt högåsen och stanna till i stallet. Red (hoppa) och han va jätte duktig och idag gjorde vi höjd rekord ! 90 cm ! x-D Sen hoppa Angelica lite och det kommer bilder i kväll. Vi mocka och gjorde mat och så gick vi hem. Vi prata nog om allt mellan himmel och jord. Om människor, om hästar, om bilar, om beslut ångest, om längd och vikt, om utrustning jaa om verkligen allt. Hon är så snäll den flickan ! ^^ så gick jag hem och ni ska bara veta vilka JÄVLA skavsår jag har på hälarna. Så 12 plåster pryder mina fossingar. Direkt när jag kom hem så duscha jag och smörjde in mig, värmde mat och käka. Nu sitter jag här och ska snart ta och städa och plocka upp saker till mitt rum.

Stackars Therre, stackars Farmor <3 R.I.P

Kram ( och en extra kram till Therrre =) )


mina sötisar <3

Kommentarer
Postat av: angelica

du är bäst <3



2009-02-18 @ 14:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0