Måndag, lunch

Hello ! =D

hoppas eran dag har varit bra än så länge, för det har min.

Som jag sa förut så skulle jag ju åka till stallet och visst gjorde jag det. I typ 2 dec snö drog jag ut min älskade cykel. Fast det gick faktiskt riktigt bra att cykla. Det va bara lite kallt. Men när jag väl kom fram så stog snutt och väntade på mig, så fucking söt är han. Men jag fixa med honom och red, väldigt oseriöst och han va helt cp, mer på två ben än fyra. Vet inte vad det var med honom idag, han bockade som en galning så han fick gallopera större delen av ridpasset och det märks att han har lite gallop efter sin pappa (Sörbys Oboy) som har typ varit placerad i SM i ponnygallop, nice :) Sen släppte jag ut honom i hagen, och jäääävlar vad han sprang, runt,runt,runt den där hagen. Aja söt va hn iaf xD Så mocka jag och fixa lite med lindor och så, sen cykla jag tillbaka och den här gången var det ÄNNU kallare. Jag trodde att min haka hade lossnat (stavning) innan jag kommit hem, men den sitter faktsikt kvar, tror jag x-D Så plocka jag ur disken (stolt du är va syster ?) så gick jag upp och duscha med inpackning och allt. Mums vad gott jag lukatar nu ^^ så käka jag, kyckling och ris mums med grönsaker blä ! Dom peta jag bort ! xD så nu har jag sminkat mig, och jag tessta mammas mascara, SHIT va bra den va ! Me like, nu kommer nog snart farmor och farfar så jag ska leta reda på kameran så ni får bevis sen. Ska ringa till syster också och kolla om jag får komma till henne i morron :)

Skriver i kväll, kyss från määj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0