Helgen

hejsan svejsan alla fina =)<3

Har inte haft tid att skriva på ett tag nu, men nu är jag tillbaka. I helgen vad har vi gjort då ? Jaa i lördags var vi i örebro, jag köpte inget speciellt, mamma köpte en mascara och så, undra vem som kommer använda den mest, hon ller jag =D, sen åkte vi hem och jag stack till stallet och hopp träna för Madde, åh hon är så fantastiskt bra att jag känner gråten i halsen när jag tänker på att jag inte kan ringa m något är fel. För hon flyttar ju tillbaka till Linköping till helgen. Men på onsdag tror jag att jag skulle träna på förmiddan, en sista gång :)<3 Vi hoppade sockerbitar på serpentin bågarna och sen snett igenom. Han var jätte duktig =)<3 Sen igår (söndag) red jag och lollo ut i det fantastiska vårvädret. Det var super mysigt. Puss på dom <3 Så följde jag med till mormor, syster yster kom =D<3 jag har kommit på att när jag pratat med syster är jag plötsligt mycket gladare :D<3 Hon kanske följer med till ullared på fredag :D:D:D:D:D:D:D:D:D Angelica är där idag =)<3 kul för henne, tråkigt för mig eftersom jag inte får täffa henne då, men i morron skulle vi antagligen ta en promenad runt högis ^^<3


Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0