Det hände igen..

jo det har hänt igen, men nu kör jag en redig nystart och ska göra allt för att det ska funka :) känner att jag verkligen behöver skriva av mig, skolan idag. Vi hade en del rolgia ämnen, men det märks att jag börjar tröttna på skolan så det ska bli skönt med lov, jag lider av sömnbrist så jag blöder näsblod typ hela tiden, väldigt träligt. Men av någon konstig andledning så har jag helt plötsligt börja tycka att matte är roligt. Haha, det trodde jag aldrig skulle hända. Men jaa jag tycker det är rolgit att förstå så mycket och att man använder ju faktiskt matte till i princip allt. Jaja nog om det, sen drog jag hem och åt ett redigt mellanmål med både mackor och frukt, stolt =D så kom faster gerda och hämtade mig så vi åkte till Figaro och fixa frisyren på honom sen gick vi ut och gick på hoppbanan, med snö upp till mina knän :D That´s life. men skritta skulel vi ju inte göra, nejnej ! utan hans snälla matte fick vackert springa brevid honom medans den stöttande fastern stog och gapskratta :D tack ! Så greja jag lite i stallet, och jag har kommit på att jag är inte där så mycket för kompisarna utan nu är jagdär med Figge, och sen åker jag hem :D så mysigt, och förut stoppa jag ner matten i väskan så jag ska först äta sallad :) sen ska jag ta upp matte boken och göra lite i den och sedan plugga lite spanish ;) jag känner mig riktigt duktig, och mina planer för morgondagen är följande:
* Plugga
* rida för Lina (min tränare)
* plocka ur disken ^^
*baka kladdkaka
* dammsuga mitt rum

så jag har allt att göra, ha det bra :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0